
Planning
Je kunt wel iets van plan zijn, maar dat maakt het nog geen planning. Je kunt wel iets op een to do lijstje zetten maar dat maakt het nog geen planning. De agenda volproppen met allerlei afspraken kan het gevoel geven dat je lekker bezig bent, maar als je de ene na de afspraak verplaatst omdat je uitloopt, dan gaat een agenda tegen je werken.
Je weet wel wat je moet doen. Natuurlijk heb je een to do lijstje. Maar toch, laat je je leiden door de waan van de dag. De inkomende telefoontjes en appjes en mails. Hierdoor kom je niet of nauwelijks aan je to do lijst toe. Hieronder staan diverse artikelen met daarin praktische time management tips voor het maken een realistische planning, dag – en weekindeling.


Hoe sluit jij je werkdag af? Gouden tips uit de vorige eeuw!

Waarom je to do lijst niet werkt

Hoe je een project aanpakt – Het is eenvoudiger dan je denkt!

De Eisenhower Matrix. Krijg inzicht in wat urgent en belangrijk is

Meer werk af door een betere dagindeling
